بازدید مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران وهیئت همراه ازمجتمع فولادقائنات
    
تعداد بازدید: 6338
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/7

فولادوتوسعه : مدیرعامل واعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت ملی فولاد ایران بعدازظهر ديروز ازطرح فولاد قائنات بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران در این بازدید که از ساعت ۱۴آغازوتاساعت ۱۹ادامه داشت ؛ درجلسات فشرده مشکلات ومسائل پیش روی این مجتمع مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
بنابه این گزارش ، درابتدا مهندس فخرآبادی مدیر مجتمع ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از وضعیت طرح احیای مستقیم وواحدفولادسازی ارائه کرد و اظهارداشت حضور این هیئت بلندپایه ضمن دلگرمی همه ما،باعث تقویت روحیه پرسنل شده وبه بهره برداری ازطرح کمک فراوانی می کند.
فخرآبادی همچنین اظهارداشت:بعدازاصفهان ویزد ؛ خراسان جنوبی سومین استان کشور است که دارای هردو روش فولاد می باشد.
مدیرمجتمع قائنات سپس گزارشی از وضعیت مشاورین و پیمانکاران ارائه نمود.
بنابه این گزارش ، دراین جلسه همچنین نمایندگان شرکت های ایریتک وبرسو و ارس گزارش هایی درخصوص پیشرفت های طرح تولید آهن اسفنجی و واحد فولادسازی ارائه نمودند.
در خاتمه این نشست ، دکترنادری ضمن تشکر ازدست اندرکاران اجرایی مجتمع قائنات گفت : همانطورکه در جلسه هفته گذشته در تهران گفتیم باید هماهنگی و همکاری بین مشاور و پیمانکار بیشتر و جدی تر شود که این هماهنگی نقش مهمی در به بهره برداری رسیدن طرح بسیارموثر است.
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ،ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن درکارها خاطر نشان ساخت:طرح قاینات خیلی اززمانبندی اولیه عقب افتاده و بایستی این عقب ماندگی هرچه سریعتر جبران شود تا شاهد رشد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه در منطقه باشیم.
بنابه این گزارش پس از اتمام جلسه هماهنگی اجرایی، ازطرح های دردست احداث بازدید کردند و به گفت وگو با پرسنل حاضر در طرح پرداختند و نقطه نظرات آنهارا نیز شنیدند.
شایان ذکراست دراین سفراستانی ، دکترخلفی، دکترخسروی ،عباسی اعضای هیئت مدیره ، مهندس خادمی معاون برنامه ریزی وتوسعه وسیدکاظم خادمی مدیرحراست شرکت ملی فولادایران ، دکترنادری راهمراهی می کنند.